Otázka dňa je... Bol ten priebeh na novej trati taký aký bol kvôli tomu, že:
1) Jazdci, ktorí nevedia a nechcú šprintovať z veľkej skupiny sa tak báli naozaj rýchlych ľudí (Matthews...), preto sa to proste nadelilo tam kde malo, na poslednom možnom stúpaní, a preto mohol vyhrať taký vrchár?
2) Alebo to bolo zapríčinené proste faktorom Fuglsang, ktorý bol tak silný, že to dokázal (Fuglsang v tom zmysle, že to bol naozaj silný a pripravený vrchár). Ale dokázal by to aj na starej trati, teda útočil by na tom istom mieste a nielenže by sa zbavil rýchlikov, ale aj klasikárov (tak ako to spravil aj teraz)?
Je to taká sranda. Pretože ak by platila prvá možnosť, tak tým vrchárom vlastne vadí len to, že by to mohol vyhrať rýchly Matthews, ale už im nevadí to, že dostane v šprinte naložené od Valverdeho. V druhom prípade to skrátka znamenalo, že tam minulé roky (po roku 2013) prestali chodiť naozaj pripravení vrchári. Ale jasne je to komplikovanejšie, ja tu teraz nechcem robiť z víťazstiev Valverdeho alebo Gerransa nejaké "len preto, že vrchári neútočili..." . Nie to naozaj nie, ich tímy a oni sami vynaložili obrovské úsilie, aby to dopadlo hrateľne pre nich. Na strane druhej je fakt, že silná zostava, ktorá by dala plnú podporu človeku, ktorý chce útočiť skoro mi tam v minulých sezónach naozaj chýbala.
Pri Fuglsangovom víťazstve som si spomenul na jednu debatu o tom ako vraj Andy Schleck nemohol Liege vyhrať čistý, lebo vraj nastúpil skoro a on nie je dobrý časovkár
![Veľmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)