Neviem, ja mám proste pocit, že keď si tie mestá možno aj v niektorých prípadoch priplatia, aby boli zahrnuté do trasy, tak to neberú nejako vážne.
Ale aby som bol teda konkrétnejší...Minulý ročník OS neviem posúdiť, išlo sa najbližšie na záhorí, ani sa mi nepodarilo osobne pozrieť. Verím, že aj tým postupom na vyšší rating to bolo výrazne lepšie. Myslím, že som zaregistroval aj nejakú reklamu. Tým, že som z Považskej Bystrice, tak mám preteky obehané, objazdené posledné roky hlavne tu v okolí PB, ZA,IL,TN, NMnV, Rajec a pod. Jazdí sa tadeto relatívne často. Čo ma len tak z hlavy napadá, išli sa z tých významejších pravidelne kuriéri aj OS, aj MS a jednoducho ľudia to nevnímajú. Úplne konkrétny príklad mám, keď tu v PB tak tri alebo štyri roky dozadu finišovala jedna etapa kuriérov. Povedomie verejnosti 0 bodov. Reklamu som nezaregistroval žiadnu, ľudia sa čudovali prečo zastavujú hlavnú križovatku, dva dni pred sa vypytovali prečo sú čiary pokreslené cez cestu a pod. Ja by som o tom tiež nevedel, keby nesledujem dianie v cyklistike.
To, že obce dostanú informácie je fajn (a v zásade by to mala byť samozrejmosť)...otázka je čo s tým urobia. Myslím, že regionálne média fungovali desať rokov dozadu. Dnes majú dosah tak na generáciu 50+ ? Usudzujem len podľa môjho širšieho okolia.
Je to len taký môj komentár z pohľadu fanúšika. Nie som ani žiadny marketingový mág
![Veľmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nehovorím, že by som to vedel lepšie. Chápem, že ani reklama nie je zadarmo. Ale môj amatérsky pohľad je, že v dnešnej dobe existujú aj lepšie marketingové nástroje ako je inzercia v regionálnych novinách.
Naopak taký billboard na správnom mieste podľa mňa funguje stále (to len taká poznámka na koniec
![Žmurk ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
)